Birt! Račun za Mercator prosim!

cene_v_mercatorjuRes se mi zdi neverjetno, da v tej ljubi državici, ki šteje toliko duš kot jih premore predmestje kakšnega velemesta, ne premoremo dovolj razuma. Razuma, da se speljejo stvari, ki bi tem ljubim dušam marsikaj prihranile … predvsem v denarnicah.

Torej, država je le uspela preprečiti prodajo najboljšega soseda in oddahnili so si tisti, ki vedo, da bi odleteli kot zrele hruške (Debeljak in njemu podobni). Oddahnili so se tudi tisti, ki so v družbah v lasti Mercatorja … še kar bodo imeli svoj stolček. Oddahnili so se tudi kmetje, ki so toliko poudarjali, da bi z prodajo Mercatorja izgubili pomembnega odjemalca … hmm, kaj pa pred časom, ko so stokali in jokali, kako jih taisti Mercator odira?

Ja, marsikdo si je oddahnil.

Jaz, kot davkoplačevalec, pa še vedno zadržujem sapo (in moja denarnica tudi), ker ne vem kako in kdaj bo po meni udarilo.
Račun je potrebno poravnati in vsak lahko pove, da ni take stvari kot zastonj kosilo. Prišel bo račun za Šrotove posle, za katere so banke zasegle delnice najboljšega soseda. Te delnice so tiste, ki si jih Agrokor tako želi. Te delnice so tiste, ki tako “deponirane” na bankah dejansko niso nič vredne, saj ne bodo poravnale računov, ki jih je ustvaril Boško.

Nekako, nekdo bo moral bankam dati denar, ker Mercator ni na prodaj (no, vsaj Hrvatom ne). Precej jasno je, da bodo banke denar dobile iz proračuna, torej od mene, tebe, nas vseh. Namesto, da bi denar vložili v recimo šolstvo, zdravstvo … bomo denar porabili za plačilo računov Boška Šrota!

Na oblast pa prihaja “klika”, ki je ustvarjanje tega “zapitka” omogočila!

Na, pa se spet nisem sprostil in oddahnil. Prav tako ne moj bančni račun (čeprav bolj ali manj prazen) in ne moja denarnica. Ni se oddahnil sosed Rajko in stric Evgen in še nekaj sto tisoč Slovencev, ki jim je prekleto jasno, da bomo plačevali račune Šrota, Bavčarja, Kordeža (pa še bi lahko našteval) zaradi interesa nekaj posameznikov in ne zaradi nacionalnega interesa (katerega definicijo še vedno nisem slišal).

Zanima pa me … ali bom dobil Mercatorjeve pike, ko bomo dokapitalizirali banke?

Oddajte komentar

