600.000 za koalicijo!?

DZTu je! On, ki nas bo vodil … vodil v blaginjo, proti luči tega temnega predora v katerem smo se znašli. On, ki nas bo popeljal v svetlo prihodnost, postavil rumeno sonce na modro nebo. Tu je … on in edini … Janez Janša!

Ne morem si kaj, da se mu ne bi smejal in v glavi razmišljal koliko časa vladanja mu bo ljudstvo naklonilo. Ta “zmaga” mora biti kar precej grenka, če le imaš kaj občutka in čutil. Človek ni zmagal in bo kot poraženec vodil državo, da pa bo to funkcijo (op.p. človek je v kazenskem postopku in mi še vedno ne gre v račun, kako je lahko premije) lahko opravljal pa je potreboval še pet (5) strank podpore … da o “prodanih dušah” poslancev narodnostnih manjšin niti ne govorim (ne vem, kako se bo lahko g. Battelli vrnil v Koper z dvignjeno glavo).
Če vse to vzamem na znanje je dejansko vladna koalicija sestavljena iz poražencev volitev. No, da ne bom tako nesramen … sestavljena je iz slabo uvrščenih strank, takih brez resne podpore ali pripadnikov.

Pa še zaradi nečesa se mi nasmiha … nekdo, ki verjetno ne bo nikoli razkrit, je ob glasovanju g. Janši obrnil hrbet! Lepo, lepo … pa bo ta koalicija dejansko obstaja? Minus ena je že!

Ta koalicija pa se lahko v lastni sramoti najprej v ogledalo pogleda. Koliko (sedaj že) “opozicijskih” poslancev ni oddalo glasu? Vsi so oddali glas … in tu se lahko Slovenija in Slovenci zamislimo, kdo nas bo vodil (spomnite se prvega kroga volitev za mandatarja)?
Spomnite se Slovenci, volivci, izjav Viranta (pri njemu besedo oz. predpono gospod zanalašč spuščam … moje osebno mnenje je, da si je ne zasluži), kako bo ob imenovanju novega mandatarja odstopil z mesta predsednika DZ!
Dragi moji, to sta le dva, ki sta v koaliciji, ki bo vodila to državo … mojo državo!

Pukšiča, s svojim debilnim nasmehom, ko kaže glasovnico niti omenjal ne bom. On je po mojem mnenju za kakšno drugo ustanovo in ne v DZ.

Na, pa sem se spustil na nivo obračunavanja sedanje koalicije (tolikih imen, da se niti ne spomnim več), kar ni bil moj cilj.

Torej po izvolitvi in med “marketingom” pred izvolitvijo, se je omenjalo, da je v tej koaliciji volja 600.000 volivcev, torej večine.
Ta samozavestna izjava ima malce majave temelje. Kolikor vem (in sem se osebno prepričal) nekateri volivci, ki so glasovali za DLGV niso glasovali za SDS in njihove plane. Volivci, ki so glasovali za DeSUS (op.p. po starostni strukturi je ta stranka bližje levemu polu) niso glasovali za SDS in isto velja za SLS … no, za NSi ne morem trdit, saj bi za njih lahko veljalo pravilo; le da smo nekje noter.

Precej “prevaranih” volivcev mi je tudi priznalo, da so zadnjič glasovali za SLS medtem, ko volivci DLGV verjamejo, da te stranke tako ali tako na naslednjih volitvah ne bo, ker je bila le “trojanski konj” g. Janše.
Kar se tiče g. Erjavca … ta je pa najverjetneje zaključil kariero … vsaj v DeSUS-u.

Ko vse to premeljem, mi ni jasno kje je tej desni koalicij 600.000 podpore? Sam bi prej rekel … 443.719 glasov podpore (seveda sem tu razdelil le glasove tistih strank, ki so se uvrstile v parlament).
No, pa če razdelim še ostale glasove … ni niti 450.000 glasov podpore.

Mogoče sem pa narobe razumel! Mogoče je pa bilo 600.000,00€ za koalicijo?!

Oddajte komentar

