Concordia Airways

aa_1Ha, dejansko sem verjel, da bo Adriji Airways (v nadaljevanju AA) zadostovalo za kar nekaj časa tistih 50 Mio€, ki smo jih (kot davkoplačevalci) »zabili« vanjo.

Naj spomnim; AA je bil na robu bankrota oz. je že bankrotiral v letu 1968, a je po nekakšni obliki prisilne poravnave spet poletelo. No in približno 40 let je bil mir … verjetno sem zato nekako potihoma verjel, da bo s temi 50 Mio€ vsaj nekaj let mir … a kakor zgleda, sem se prekleto motil.

AA spet potrebuje nekaj milijončkov, sicer ne bo preživela zime (besede predsednika uprave g. Boštjančiča). Počasi se ukinjajo leti kot je London, Pariz … če pomislim, da je ta družba v začetku 60 let letela v ZDA in Kanado (pazi; AA je bila edina letalska družba vzhodnega, komunističnega bloka, ki je imela dovoljenje za pristanke v Severni Ameriki). A država se ne bo dala in AA reševala za vsako ceno … čeprav ne vem točno zakaj?

Na drugi strani imamo ključavničarja Franca is Spodnje Kungote, ki bi tudi krvavo potreboval »dokapitalizacijo« … no, po njegovih besedah kredit. Ker pa je bančni sistem v stanju, da se ljudje sprašujejo kaj nam bo slaba banka, ko jih imamo že dovolj … »dokapitalizacije« najverjetneje ne bo. Takih ključavničarjev Francev je v naši ljubi Sloveniji precej, precej. A to so le neki Franci in tej Franci niso nacionalni interes! Tej Franci in Franclji niso Adria Airways … nacionalni prevoznik!

Res ne razumem več zdrave pameti te vlade in vladne struje. Zakaj zaboga ne sme bankrotirati, propasti, razglasiti stečaj AA? Malev je to naredil in moji kolegi iz Budimpešte še vedno potujejo in uporabljajo letalske povezave in prav nič dražje kot so to počeli pri Malevu. Mislim, da je prišel čas, da se začnemo zavedati, da denarja za reševanje »državnih« podjetij in državnih interesov ni več (saj ga sicer tudi do sedaj ni bilo). Podjetja, ki imajo zgrešeno strategijo in upravljanje pač morajo propasti in njihovo vodstvo prevzeti odgovornost … banke morajo prodati zasežene garancije (podjetja, stanovanja…) in denar plasirat na trg, da bo lahko ključavničar Franc kupil slepe ključe in delal naprej (sredstev za nakup pa verjetno nima, ker je kot podizvajalec sodeloval z gradbenimi baroni). Če naša ptica nima moči, da bi letela, bo pa ostala na tleh … če je prostor za neko letalsko družbo in linije, ki jih AA ima, bo pač prišla druga ptica (Lufthansa, Air France, Turkish…) in letela. Marsikomu je vseeno s kom leti, le da varno in točno prispe.

Potem se pa še enkrat postavi vprašanje; ali bi teh 9 Mio€ AA rešilo pred propadom potem, ko smo pred nekaj meseci že »plasirali« 50 Mio€?

Jaz bi rekel … So long Adria Airways … it was good, tender and sweet. Maybe next time. Roger and out!

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s