BlogTouch za iPad

screen1136x1136Že kar nekaj časa upam, da se bo WordPress nekako “zbudil” in končno izdal aplikacijo, ki izkoristi vse možnosti sodobnih mobilnih naprav.

No, vse do danes (pa smo že leta 2015) se to ji zgodilo in če dejansko želiš upravljat svojo WordPress spletno stran oz. blog, brez nekega znanja HTML-ja, moraš rešitev iskati med “nehišnimi” aplikacijami.
Do nedavnega sem uporabljal aplikacijo Posts, a očitno ni več podprta, saj se ob zagonu sesuva, pa tudi v “trgovini” je ni več … in že je zbrisana.
Med brskanjem Applove trgovine z aplikacijami je kar nekaj takih, ki bi “na prvo žogo” ustrezale mojim pričakovanjem, a na koncu se izkaže, da še vedno manjka tista pika na i. V mojem primeru je pika na i vstavljanje grafike, fotografije v objavo, brez potrebe znanja prej omenjenega HTML-ja. Sam sem začel ta jezik spoznavat nekje leta 95, ga dodobra spoznal, a leta 2015 pričakujem, da ga ob enostavnik zadevah, kot je objavljanje na Worpress platformi ne bom uporabljal (in resnici na ljubo, se že leta ne ukvarjam več z oblikovanjem spletnih in podobnih strani in moram dejansko vedno znova preveriti ali je HTML izraz oz. ukaz pravilno zapisan in “ovrednoten”).
Fotografija poleg besedila je dejansko objavljena slika ekrana z omenjeno aplikacijo na iPhonu in je le preizkus koliko “svobode” brez znanja omenjenega jezika ima uporabnik aplikacije. No, svobode je bolj malo, če želiš, da besedilo “obliva” grafiko ali fotografijo, torej brez vnosa ukaza floating ne bo šlo, kot tudi ne brez ukaza margin ne, če ne želiš, da se besedilo “zažira” v to fotografijo.
Zadeva je rešljiva precej enostavno. Ko si določiš parametre, ki jih boš uporabljal pri vstavljanju grafik v objavo (npr.: rob, postavitev, “oblivanje” besedila…), le te lahko enostavno shraniš v beležnico in jih ensotavno kopiraš in vrineš v HTML/CSS ukaze za določeno grafiko.
Ko malce brskaš po aplikaciji spoznaš še marsikaj, npr ukaz urejanja grafike, ki si jo vstavil. A veselil sem se prehitro, v tem izbirniku lahko urejaš le svetlost, nasičenost … zadeve, ki jih v večini primerov v objavi ne počneš, saj objavljaš oz. vstavljaš že obdelane grafike, fotografije.
Seveda vsak lahko opazi, da imajo moje prejšnje objave rob okoli fotografij, a v tej aplikaciji mi uporaba ukaza border-width nikakor ni šla in rezultat je fotografija brez roba (in sem ga dodal kasneje, v spletnem brskalniku, ko sem urejal še druge zadeve te objave).

Torej, je aplikacija BlogTouch vredna 4,99€? Hmm, je in ni. Ima kar nekaj zanimivih rešitev, ki jih “hišna” aplikacija WordPress ne ponuja (npr. malce bolj napredni urejevalnik besedila), na drugi strani pa kot sem že omenil, ne ponuja le malce bolj naprednega urejanja grafik (npr. foating, margin…).

Pa še eno vprašanje se mi poraja; ob zagonu aplikacije me le ta “povpraša” po uporabniškem imenu in geslu in ko to vnesem imam svoj blog oz. WordPress spletno stran pred seboj. Kaj pa, če imam svoj blog na svojem strežniku in mi ga ne gostuje WordPress?
Zadeve je potrebno le prebrati… povezavo na strežnike izven WordPress domene omogoča plačljiva verzija aplikacije, obenem obljublja še kar nekaj dodatnih funkcijonalnosti, ki pa nikjer niso objavljene. Morda med njih spada tudi prenos več aktualnih objav (zaenkrat mi javlja, da je omejeno na zadnjih 60), čeprav ne vem zakaj bi to dejansko potreboval.

Še nekaj pa mi je dejansko všeč. Ko napišem objavo oz. še nisem popolnoma prepričan v njeno objavo, jo lahko shranim kot osnutek (draft) na strežnik in jo recimo lahko tam do konca dodelam (v nekem namenskem programu na računalniku ali v spletnem urejevalniku) ali pa jo shranim lokalno na iPad-u. Kljub temu, da aplikaciji lahko že na iPad-u dodamo kategorije, tage, določimo sticky post, mogočimo ali ne komentiranje … ne najdem, da bi lahko objavi nastavil “glavno” grafiko ali fotografijo (t.i. featured image).

Dobra stran pa je, da lahko pred nakupom aplikacijo preizkusite in potem nadgradite v pro verzijo. Jaz bom o tem še razmislil, saj imam vsaj še dve aplikaciji prej za preizkusit.
Oddajte komentar

