To nas bo rešilo… ja, zihr!

bancna-luknja3
fotografija vir: politikis.si

In dobili smo spet kost za glodat!
Ja, to bo rešitev našega gospodarstva, ki bo le še prosperiralo in povprečnemu državljanu te podalpske dežele nudilo delo in varnost.

No, izkazalo se je, da smo zelo verjetno banke “preveč” sanirali, da smo vanje vložili preveč denarja. To “krajo” tisočletja pa naj bi vodila peščica ljudi v vladi in Banki Slovenije. Lahko si jih kar predstavljam, kot nekakšno moderno “grupo TNT”. Zanimivo pa je, da banke še vedno bolj ali manj životarijo, ne izkazujejo nekih briljantnih dokazov, a verjetno (no, kar prepričan sem) je to povsem druga zgodba.

Kar me pri vsem tem še najbolj fascinira pa je, kako so ljudje pograbili to kost. Se začeli razburjati in obenem naslajati, ko se je g. Jazbec zagovarjal pred kamerami, izvoljenci ljudstva, pohitel na službeno pot in v rahlem drncu obljubljal, da si bo spet vzel čas in spet in še enkrat pojasnil to zgodbo.
Seveda zgodba ni tako enoplastna in enostavna, kot sem jo jaz sedaj “tako nahitro” orisal. Za vsem tem stoji še razlastitev malih delničarjev oz. lastnikov obveznic … ne, zadeva ni tako enostavna … a spet sem zašel.

Fascinira me to, kako smo bili spet “zapeljani”, kako smo v oči dobili pest mivke … ja, spet se ukvarjamo z nekimi višjimi cilji posameznikov, teorijami zarote … gospodarstvo pa cepeta na mestu. Kaj je od nastopa mandata, nova vlada konkretnega naredila za gospodarstvo? Smo dobili nove investicije? Smo “rešili” npr. ELAN (rešili pred konkurenčnimi podjetji, da bi si zaradi stečaja pridobila know-how za 1€)? Kolikor vem, je odgovor ne. Nič od naštetega!

Seveda se “zaganjamo” v drugi tir (čeprav še ne vemo kako točno bo to zgledalo) in na drugi strani prodajamo Luko Koper. Meni se to zdi precej noro. Zakaj ta famozni drugi tir ne zgradi tisti, ki bo Luko Koper kupil ali pa tisti, ki bi se šel logista med Luko Koper in nekimi centri v regiji? Ker ni neumen, če lahko slovenčki to naredijo … a spet sem zašel.

Torej gospodarstvo stopica (verjemite, to vem, ker sem nekako vpet v vse gospodarske panoge v Sloveniji) in vlada igra igre velikih, ki jih mi “plebejci” tako ali tako ne razumemo. No, razumejo pa nekaj, da če bo gospodarstvo stopicalo, kar pomeni, da ministrstvo za gospodarstvo in celotna vlada ne opravljata svojega poslanstva (ali ga celo ne znata), tudi “evrčkov” na katere računa vlada ne bo in bo primankljaj spet nad dovoljeno mejo (3%) in bo potreben rebalans … kar pomeni, da vlada ne dela, ne zna.

Ob vsem tem napisanem kar je in kaj se dogaja me zanima le to; kaj bomo imeli mi od tega (in gospodarstvo), da se bomo naslednjega pol leta ukvarjali s tem ali so banke bile res “preveč rešene”? Če ugotovimo da smo v banke “zabili” veliko preveč denarja, ga bodo vrnile? Bo ta denar vrnil g. Jazbec?
A ne bi bil čas, da se začnemo ukvarjat s tem kar imamo, kakor imamo, na tem gradit zdravo ekonomijo in gospodarstvo in ustvarjati nove priložnosti? Jutri bo drugi najboljši dan, da to začnemo…. predvsem pa izbranci ljudstva!

Oddajte komentar

